NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite večTU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • moja koža

10 najboljših naravnih energijskih prehranskih dopolnil

Nekaj več energije bi nam vsake toliko časa prišlo še kako prav – ampak koliko od nas poseže po sladkarijah, ko nas napade popoldanska utrujenost?

V nadaljevanju si lahko preberete več o naših 10 najbolj priljubljenih naravnih prehranskih dopolnil za povečanje energije, ki ne bodo škodovali vašemu zdravju na dolgi rok.

Jod – stabilizator presnove

Jod je znan kot regulator hormonov, zato lahko uživanje prehranskih dopolnil z jodom pomaga stabilizirati presnovo, poleg tega pa so idealna rešitev za pomiritev vašega organizma v obdobjih stresa ali utrujenosti. (1) Živila, ki so bogata z jodom, so morski sadeži, morske alge in listnata zelenjava.
[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12487769

Vitamin B12 – najboljši prijatelj veganov

To je eden izmed najpomembnejših vitaminov za spodbujanje proizvodnje energije v telesu. (1) Vitamina B12 ne moremo proizvajati sami, zato je pomembno, da ga dovolj zaužijemo z jedmi, kot so morski sadeži, rdeče meso in mlečni izdelki. Zato so prehranska dopolnila z vitaminom B12 posebej koristna za vegetarijance in vegane!

[1] Laquale, Kathleen M. (2006). Vloga vitaminov B-kompleksa pri sproščanju energije. Objava v revijah Movement Arts, Health Promotion in Leisure Studies. Članek 25. 

Kofein – spodbujevalec energije

Če imate namesto dolgoročnih raje hitrejše rešitve, bo skodelica čaja ali kave spodbudila vašo presnovo in kratkoročno dvignila raven energije. Vendar pa je pomembno vedeti, da lahko čezmerno uživanje kofeina vpliva na vaš spanec, zato bodite previdni pri jemanju dopolnil in se izogibajte pijačam s kofeinom po 15. uri, če se želite ponoči dobro spočiti. 

Ginseng – borec proti stresu

Prehranska dopolnila z ginsengom so odlična za boj proti stresu in dokazano izboljšajo simptome kronične utrujenosti. Udeleženci študije [1] na Univerzi Daejeon v Koreji so imeli nižjo raven toksinov in prostih radikalov v krvi, kar pomeni, da so imeli na splošno višjo raven energije. Ginseng bi bilo treba, podobno kot kofein, uživati v skladu s stanjem splošne ravni energije v vašem telesu.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23613825

D-riboza – zdrav spodbujevalec celic

D-riboza je naravni sladkor, ki ga proizvaja telo in se uporablja za zdravljenje stanj, kot je sindrom kronične utrujenosti. (1) Druge koristi vključujejo spodbujanje zdravega delovanja celic, kakor tudi krepitev presnove, zaradi česar bo telo dobilo več energije.                                                                     [1] https://secure.endfatigue.com/health_articles_d-e/D-ribose-powerful_body_energizer.html

Ginkgo biloba – stimulator možganov

Ta popolnoma naravni izvleček je močan antioksidant, ki povečuje proizvodnjo molekul ATP (adenozin trifosfat), znanih kot zaloge energije v možganskih celicah. Študije (1) kažejo, da lahko posledično vplivajo na večjo mentalno budnost in višjo raven energije – kot nalašč za dneve, ko so vaši možgani bolj utrujeni od telesa!

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22784423

Melatonin – regulator spanja

Šokantno je dejstvo, da nas več kot četrtina ne spi dovolj, zaradi česar nismo sposobni ohraniti pozornosti skozi ves dan. [1] Če se vaše težave z nespečnostjo ali pomanjkanjem spanja ponavljajo, razmislite o prehranskih dopolnilih, ki vsebujejo melatonin. Ta kemijska snov, ki jo proizvaja pinealna žleza češarika oz. epifiza, je bistvenega pomena za uravnavanje vaše biološke ure z zdravimi spalnimi navadami, ki so potrebne za ohranjanje ustrezne ravni energije skozi dan.
[1] http://holykaw.alltop.com/wp-content/uploads/2013/06/College_sleep1-e1372265624562.png

Magnezij – regulator simptomov menopavze

Če ste v menopavzi, ste verjetno opazili padec ravni energije, kakor tudi spremembe v spalnih navadah. Študije [1] so pokazale, da nizka raven magnezija pri ženskah v menopavzi pogosto povzroča utrujenost in lenobnost, zato poskrbite, da v svojo prehrano uvrstite dovolj magnezija v obliki prehranskih dopolnil ali s povečanim vnosom magnezija iz oreščkov in semen.

[1] http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11983816

Rhodiola – prenosnik kisika

Rhodiola (rožni koren) je primer tega, čemur strokovnjaki pravijo »adaptogen« – gre za družino rastlin, ki pomagajo telesu pri obvladovanju stresa. [1] Povečuje mentalno osredotočenost in pomaga pri optimizaciji sposobnosti prenašanja kisika rdečih krvnih celic, kar vodi k boljši prekrvavitvi in višji ravni energije.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11596257

Ingver – vzdrževalec mišic

Če vas pestijo pogoste bolečine v mišicah ali drugi fizični simptomi utrujenosti, razmislite o povečanem uživanju ingverja. Študije [1] so pokazale, da uživanje ingverja pomaga pri okrevanju mišic po telesni vadbi, tako da, če želite izboljšati svojo raven energije z intenzivnejšo telesno aktivnostjo, vam bodo prehranska dopolnila z ingverjem pomagala ublažiti fizične stranske učinke.

[1] https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20418184

Najbolj brano

Slog

5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

Preberite članek

Slog

Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

Preberite članek

go to top