NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite več TU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 nasveti za počasnejše življenje in zapolnitev dneva z energijo

Verjetno ste že slišali rek »hiti počasi«, toda ali ste kdaj pomislili, kako bi se ta odražal v vašem življenju? Nenehno hitenje v našem krvnem obtoku povečuje raven kortizola, ki je glavni dejavnik za pojav bolezni, povezanih s stresom. Stres preprečuje nastajanje dopamina, kemikalije v možganih, ki vpliva na dobro razpoloženje. Bolj ko hitimo, bolj smo nesrečni in manj zbrani.

Naša družba ne zna živeti drugače kot hitro. Nova knjiga psihologa prof. Wisemana »Quirkology« razkriva rezultate raziskave, ki kažejo, da hodimo 10 % hitreje od običajne hitrosti pred 20 leti. Prav tako manj spimo, porabimo več predelanih živil, smo bolj razdražljivi in ​​imamo veliko več prometnih nesreč. Vendar ali se res moramo tako izčrpavati?

Številne klinične študije potrjujejo, da če manj hitimo, zmanjšujemo tveganja za visok krvni tlak in debelost, imamo boljše odnose in živimo dlje.*

Zjutraj


Raziskava Tajskega zdravniškega združenja je pokazala, da je čuječnostna meditacija učinkovita pri zmanjševanju ravni kortizola, obenem pa stimulira pozitivne hormone, kot je serotonin. Vzemite si odmor pred odhodom v službo, usedite se, zaprite oči in se za 10 minut osredotočite le na svoje naravno dihanje. Pustite svojim mislim, da letijo: sledite jim, vendar se ne obremenjujte z njimi. Ne hitite čez svojo rutino za nego kože, poskrbite, da je koža popolnoma očiščena, navlažena in zaščitena za dan, ki je pred vami.

Sredi dneva

Pojdite ven, po možnosti v park. Uživajte v okusih in teksturah hrane za boljšo prebavo in se izognite prenajedanju. Živite za trenutek in ne dovolite, da vas prevzamejo nepomembni trenutki jeze – upočasnite se, nadzorujte svoje dihanje in se spomnite, kako mirni ste bili zjutraj med meditacijo.

Zvečer

Eno uro pred spanjem izklopite mobilni telefon, televizor, računalnik itd.  Uživajte v skodelici uspavalnega zeliščnega čaja in se sprostite v družbi najdražjih. Napolnite svoj um in telo za naslednji dan: zgodnji odhod v posteljo z dobro knjigo, dobra nočna vlažilna nega po umivanju in kapljica olja sivke na blazino za nestresno noč.
* Severnoameriško združenje za raziskave debelosti in Carl Honoré: »Hvalnica počasnosti«.

Naši kultni izdelki

  • 20902Dnevna nega, ki deluje na znake staranja
    v nastajanju
    4.6139New
    SLOW ÂGE
    Nega proti znakom staranja kože
    Dnevna nega, ki deluje na znake staranja  v nastajanju
  • Najbolj brano

    Slog

    5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

    Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

    Preberite članek

    Slog

    Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

    V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

    Preberite članek

    Slog

    Fermentirana živila: verjemite nam, vaša koža vam bo hvaležna

    Seveda ime ne zveni posebej privlačno, vendar verjemite nam, da morate biti vsekakor pozorni na fermentirana živila, če si želite izboljšati splošno zdravje. Razložili vam bomo, zakaj ves ta hrup okoli zdrave hrane v zadnjem času in vam svetovali, katera so najboljša fermentirana živila, ki bi jih morali vključiti v svojo prehrano. 

    Preberite članek

    go to top