NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite več TU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

OK

OKCancel

Thank you

Close

5 stvari, ki se jih lahko o upočasnjenem staranju naučimo od tradicionalne medicine

Združevanje ključnih elementov tradicionalne medicine in zahodnjaškega pristopa k staranju lahko prinese izredno uspešne rezultate.

Tradicionalna medicina nas lahko veliko nauči o dostojanstvenem staranju. Če jih uporabljamo kot del celostnega pristopa k staranju, lahko kitajska, ajurvedska in srednjeameriška medicina ponudijo dodatne, dopolnilne poglede na zahodnjaške »anti-age« tretmaje. Staranje je naravni del življenja, vendar je tukaj 5 nasvetov iz tradicionalne etnomedicine, ki pomagajo pri ohranjanju notranjega in zunanjega zdravja. Konec koncev, ko se počutite dobro, tudi izgledate dobro!

Če boste ostali zdravi od znotraj, boste tudi navzven lepi

Ohranjanje zdravega prebavnega in imunskega sistema postane še posebej pomembno, ko se staramo. V srednjeameriški medicini je zelo cenjena papaja, in sicer zaradi svoje sposobnosti, da pomaga pri prebavi, medtem ko na Karibih simptome gripe zdravijo s čajem iz mangovih listov.

Odgovor se lahko skriva v kuhinjski omari

Včasih so najenostavnejši pripravki tudi najučinkovitejši. V Južni Ameriki se mlete jagode pimenta, ki jih segrejejo in zmešajo z oljem, lahko uporabljajo kot topla obloga za zdravljenje bolečih sklepov in mišic, na Kitajskem pa so zdravilne lastnosti različnih juh znane že tisočletja.

Bistveno je ostati aktivni

Poleg tega, da zagotavlja potrebne fizične aktivnosti, kitajska tradicionalna veščina Tai Chi pomirja duha, vpliva na duševno jasnost in spodbuja gibljivost sklepov. Joga kot ključni del ajurvedske medicine in oblika vadbe ima podoben pristop: preprečevanje je boljše kot zdravljenje.

Čim bolj zmanjšati stres za ohranjanje zdravja

Meditacija je še vedno osrednji del vzhodnjaških pristopov k preprečevanju in zdravljenju bolezni. V kitajski tradiciji meditacija pomaga ohraniti »qi« oziroma notranjo življenjsko silo vseh živih bitij.

Poglejte širše

Kitajski koncept »quija« ni le temelj medicine, temveč tudi meditacije in borilnih veščin, kar pomeni, da bi bilo treba te tri dejavnike – fizično zdravje, duhovnost in vadbo – obravnavati skupaj, kot del širšega pristopa k staranju.

Naši kultni izdelki

  • 20902Dnevna nega, ki deluje na znake staranja
    v nastajanju
    4.6139New
    SLOW ÂGE
    Nega proti znakom staranja kože
    Dnevna nega, ki deluje na znake staranja  v nastajanju
  • Najbolj brano

    Slog

    5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

    Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

    Preberite članek

    Slog

    Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

    V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

    Preberite članek

    Slog

    Fermentirana živila: verjemite nam, vaša koža vam bo hvaležna

    Seveda ime ne zveni posebej privlačno, vendar verjemite nam, da morate biti vsekakor pozorni na fermentirana živila, če si želite izboljšati splošno zdravje. Razložili vam bomo, zakaj ves ta hrup okoli zdrave hrane v zadnjem času in vam svetovali, katera so najboljša fermentirana živila, ki bi jih morali vključiti v svojo prehrano. 

    Preberite članek

    go to top