NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite večTU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • moja koža

Kako živeti hitro, toda dobro

Počasno življenje je čudovito, vendar ni za vsakogar.

Ne glede na to, ali občutite stres na delovnem mestu ali doma, ali pa če si poskušate vzeti le 5 minut na dan zase, razmislite o naših nasvetih, kako mirne vesti izkoristiti vsako minuto brez prenatrpanega urnika.

Zelo pogosto se zgodi, da ne opazimo težav, ki se ponavljajo, ali pa ne najdemo učinkovitih rešitev proti stresu, ki pušča pečat na našem zdravju, koži in celotnem načinu razmišljanja. Služba, otroci, družina, denar ... skrbi, bodisi vsakodnevne bodisi kakšne druge, se pojavljajo v vseh oblikah, vendar ne obstaja univerzalna rešitev za vse ženske. Ko napoči čas, da stavri postavite na svoje mesto, morate najprej ugotoviti, kaj vas tare. Če se kot večina od nas, občasno počutite krivi in/ali pod stresom zaradi dela, družine, prijateljev ali celo načina življenja, si oglejte spodnji manifest, ki naj vam služi kot navdih. Konec koncev sami sebi morate postati prioriteta. 

PET ZAPOVEDI DOBREGA ŽIVLJENJA

1 - Upoštevajte svojo biološko uro

Ključnega pomena je, da ugotovite, ali ste bolj podobni škrjancu ali sovi, da bo lahko vaše telo delovalo v ritmu, ki vam ustreza. Vsakdo ima svoj edinstveni ritem; privoščite si dovolj spanja (več kot 35 % nas spi manj kot 7 ur na dan) [1] in poskušajte ugotoviti, kdaj je idealen čas za druge dejavnosti, v katerih uživate. Ste zasvojeni s telovadnico? Poskusite telovaditi takoj zjutraj namesto po službi. Enako velja, če vsako jutro v naglici pripravljate kosilo za ta dan - poskusite raje to narediti zvečer pred spanjem.

[1]  http://holykaw.alltop.com/wp-content/uploads/2013/06/College_sleep1-e1372265624562.png

2 - Bodite pozorni na svojo vrsto kože, in to vse leto

Le redki od nas imajo enako vrsto kože poleti in pozimi, zato je pomembno, da ste pozorni na spreminjajoče se potrebe vašega telesa, ki so odvisne od letnega časa. Koža, ki se lušči v zimskem času, lahko poleti postane mastna in nagnjena k aknam, zato sledite njenim spremembam in po potrebi prilagodite negovalno rutino. Še posebej previdni bodite pri izpostavljanju soncu - v Medicinskem centru v New Yorku menijo, da je več kot 80 % primerov staranja kože posledica zunanjih dejavnikov (ki jih poznamo pod izrazom ekspozom), ki vključujejo tudi UV-žarke. Konec koncev je zdrava in sijoča ​​koža sinonim za učinkovito spopadanje s stresom - to pa je prav takšna spodbuda, ki jo potrebujemo. 

3 - Jejte dobro, da živite dobro

Naš odnos do hrane je ključni kazalec reakcije našega telesa na stres. Da bi ohranili zadostno raven energije, je pomembno, da se naučite poslušati signale lakote svojega telesa. Izogibajte se popoldanskim sladkim krizam z uživanjem zadostne količine vode, ki odlično poteši lakoto in vključite v svojo prehrano dovolj sadja in zelenjave, bogate s polifenoli z anti-age učinkom (povezava: članek o polifenolih?): vsaj en obrok na dan. Smoothie z borovnicami za zajtrk, hrustljava solata za kosilo ali na pari kuhana zelenjava kot dodatek k večerji - odvisno je od vas, ampak za kožo, ki poka od energije, je pomembno jesti zelenjavo. 

4 - Privoščite si dovolj spanja - telo vam bo hvaležno

Nekateri od nas potrebujejo 7, drugi 9 ur spanja, vendar odhod v posteljo (in vstajanje iz nje) v času, ki najbolj ustreza vaši biološki uri - glejte 1. zapoved - je ena od najpomembnejših stvari, ki jih lahko storite za svoje telo. Več kot 54 % [2] ljudi se vsaj enkrat na teden sooča z nespečnostjo in da bi se izognili tem občutkom utrujenosti in bolečine, ko pridete v pisarno, poskusite naslednje: vsak večer za en teden poskusite oditi v posteljo 15 minut prej kot običajno, dokler ne dosežete želenega rezultata. In da, to vključuje tudi konce tedna - verjemite nam, polni boste energije in ne bo vam treba ostati dlje časa v postelji zjutraj.

[2]http://holykaw.alltop.com/wp-content/uploads/2013/06/College_sleep1-e1372265624562.png

5 - Izberite šport, ki ustreza vašemu življenjskemu slogu

Ko govorimo o teh zapovedih, pomislite tudi na pravo obliko telesne vadbe, ki vam bo pomagala pri lajšanju stresa na koncu napornega dneva. Če vam je všeč stvari delati počasi, bodo nežne dejavnosti, kot sta plavanje ali joga, kot nalašč za vaš duh in telo. Če pa je vaš življenjski slog bolj energičen, boste z aktivnostmi, kot sta CrossFit ali spinning, domov (ali v službo) prihajali polni energije in z jasno glavo - popoln način za začetek ali konec napornega dne. Endorfini: najboljši naravni spodbujevalci razpoloženja.

Naši kultni izdelki

Najbolj brano

Slog

5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

Preberite članek

Slog

Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

Preberite članek

go to top