NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite več TU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

OK

OKCancel

Thank you

Close

Nasveti, ki vam bodo pomagali pri soočanju s staranjem

Za skoraj vsako žensko proces staranja ne vpliva le na fizični videz, ampak ima tudi velik čustveni učinek.

Čeprav je vsako novo poglavje v življenju ženske lahko zastrašujoče, uspešno prilagajanje stvarnosti staranja je vsekakor mogoče, saj so se v javnosti pojavile podobe čudovitih žensk v svojih 50-ih letih. Le nekaj manjših sprememb življenjskega sloga lahko ohrani močan občutek vaše edinstvene ženskosti.

Najučinkovitejši pristop je celosten; zato združite enega ali več teh nasvetov s svojim lastnim navdihom:

Povečajte prožnost svoje kože

Okoli 50. leta starosti postane vaša koža tanjša, bolj suha in bolj nagnjena k znakom staranja, kot so drobne gubice in neenakomerna pigmentacija. Starejša koža je bolj občutljiva na poškodbe, ki jih povzročajo UV žarki, zato je vsakodnevna uporaba visokega zaščitnega faktorja SPF bistvenega pomena.

Izberite vlažilne izdelke, prilagojene za preprečevanje izgube elastičnosti, ki povečujejo proizvodnjo kolagena in vsebujejo hialuronsko kislino, da okrepijo naravno zaščitno pregrado kože.

Poživite se s hrano

Sredozemska, z vlakninami bogata prehrana ni le slastna, ampak je raziskava, objavljena v reviji American Journal of Clinical Nutrition, pokazala, da lahko tudi poveča energijo starejših žensk in jim pomaga pri soočanju s hormonskimi spremembami. Idealno bi bilo pojesti 25 do 35 g vlaknin vsak dan – najboljši viri le-teh pa so polnozrnata žita, sadje in zelenjava. Zelenolistna zelenjava je bogata z železom, ki je prav tako bistvenega pomena za zdravje las in kože.

Zmanjšajte tveganje za nastanek osteoporoze s povečanjem vnosa kalcija: 1200 miligramov na dan (3 ali 4 obroki mlečnih izdelkov z nizko vsebnostjo maščob).
Vitamin D je ključnega pomena za zdrave kosti ter voljno kožo in lase.

Vitamini B in omega-3 maščobne kisline niso samo odlični za kožo, ampak pomagajo tudi uravnotežiti čustva, zato v svojo prehrano vključite mastne ribe (losos, tuna, sardele), stročnice in laneno olje.




Zgostite svoje lase

Enako pomembna je tudi skrb za lase, saj se starejše ženske soočajo z zmanjšanjem volumna, ko lasje postanejo tanjši.

Priporočamo šampone za zgostitev las, in če se vaša običajna raven izpadanja las začne povečevati, hitro ukrepajte z uporabo tretmaja proti izpadanju las, kot je Aminexil.

Izogibajte se barvam za lase, ki vsebujejo amonijak, ali drugim agresivnim izdelkom, ki dražijo lasišče. Masaža glave pospešuje pretok krvi v lasne mešičke, kar poveča moč negovalnih izdelkov.

Naši kultni izdelki

  • 20814AMINEXIL CLINICAL 5 - Ženske00NewDERCOSHAIR CARETretma za laseNega proti izpadanju las
    AMINEXIL CLINICAL 5 - Ženske
  • 20815AMINEXIL CLINICAL 5 - Moški00NewDERCOSHAIR CARETretma za laseNega proti izpadanju las
    AMINEXIL CLINICAL 5 - Moški
  • 3157Poživljajoč šampon proti izpadanju las00DERCOSHAIR CAREŠamponiNega proti izpadanju las
    Poživljajoč šampon proti izpadanju las
  • Najbolj brano

    Slog

    5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

    Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

    Preberite članek

    Slog

    Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

    V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

    Preberite članek

    Slog

    Fermentirana živila: verjemite nam, vaša koža vam bo hvaležna

    Seveda ime ne zveni posebej privlačno, vendar verjemite nam, da morate biti vsekakor pozorni na fermentirana živila, če si želite izboljšati splošno zdravje. Razložili vam bomo, zakaj ves ta hrup okoli zdrave hrane v zadnjem času in vam svetovali, katera so najboljša fermentirana živila, ki bi jih morali vključiti v svojo prehrano. 

    Preberite članek

    go to top