NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite več TU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

OK

OKCancel

Thank you

Close

Pozitiven, čuječ pristop k staranju

Ko se staramo, lahko fizične in psihične spremembe postanejo vir stresa. Osredotočite se na čuječnost in ravnovesje, ki vam bosta pomagala olajšati ta proces.

Ko se prvič začnemo zavedati znakov, povezanih s staranjem, kot so redčenje las, pojav gub, ohlapnost mišic ali pa prvi vročinski obliv, nas pogosto preplavijo žalostni občutki. Ta prehod iz mlajše osebe v neznano, prihodnjo osebo lahko predstavlja velike izzive, vendar pa mnoge ženske občutijo na novo pridobljen občutek svobode in z osebnostno rastjo nadaljujejo tako, da se usmerijo k negovanju sebe.

Čas za razmislek in navdih

Opravljenih je bilo veliko raziskav o splošnih koristih čuječe meditacije in kako lahko ta tehnika pomaga pri težavah, povezanih s staranjem. Študija, opravljena na Medicinski fakulteti Univerze v Massachussetsu, dokazuje nižjo anksioznost in splošen občutek dobrega počutja pri starejših ženskah, ki so sodelovale v programu, temelječem na čuječnosti.

Karita Saar Cullen, učiteljica čuječnosti na univerzi Trinity College v Dublinu, pojasnjuje, kako ta vrsta meditacije pomirja um, ko sedimo ali se sprehajamo in se osredotočimo na naše dihanje. Pri tem pogledamo v žalostne misli, jih poimenujemo in pustimo, da gredo svojo pot. Tehnike, ki vam bodo pri tem pomagale, si lahko ogledate na mojih spletnih straneh »My Second Spring« in »Mindful«.

Prehransko dobro počutje

Dopolnite svojo meditacijo in izboljšajte svoje splošno zdravje z izogibanjem preveč začinjeni hrani ter velikim količinam sladkorja in maščob. Pijte veliko vode in povečajte vnos polnozrnatih žit, pustih beljakovin in svežega sadja. Oreščki in semena vsebujejo vitamin E, cink in kalcij: super za zdravo kožo, lase in kosti.

Skrbite za svoj videz

Redčenje las je pogosta težava, ki je povezana s staranjem, zato razmislite o kozmetični rešitvi. Aminexil deluje tako na las kot na lasni mešiček, saj nahrani lasišče in okrepi lase.
Namenjanje dodatne pozornosti vaši koži in lasem ter redna vadba lahko povečajo vašo samozavest in občutek ženskosti.
Izkoristite to priložnost, da postanete bolj samozavestni!


*Univerza Kalifornije, San Francisco

Naši kultni izdelki

  • 20814AMINEXIL CLINICAL 5 - Ženske00NewDERCOSHAIR CARETretma za laseNega proti izpadanju las
    AMINEXIL CLINICAL 5 - Ženske
  • 20815AMINEXIL CLINICAL 5 - Moški00NewDERCOSHAIR CARETretma za laseNega proti izpadanju las
    AMINEXIL CLINICAL 5 - Moški
  • 3157Poživljajoč šampon proti izpadanju las00DERCOSHAIR CAREŠamponiNega proti izpadanju las
    Poživljajoč šampon proti izpadanju las
  • Najbolj brano

    Slog

    5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

    Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

    Preberite članek

    Slog

    Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

    V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

    Preberite članek

    Slog

    Fermentirana živila: verjemite nam, vaša koža vam bo hvaležna

    Seveda ime ne zveni posebej privlačno, vendar verjemite nam, da morate biti vsekakor pozorni na fermentirana živila, če si želite izboljšati splošno zdravje. Razložili vam bomo, zakaj ves ta hrup okoli zdrave hrane v zadnjem času in vam svetovali, katera so najboljša fermentirana živila, ki bi jih morali vključiti v svojo prehrano. 

    Preberite članek

    go to top