OK

OK Cancel

Thank you

Zapri

Tri športne aktivnosti, ki vam bodo pomagale ostati v formi, dinamični in energični med menopavzo

  • favoris

Fizične spremembe, ki prihajajo z menopavzo, pomenijo, da je pomembnejše kot kdajkoli prej, postaviti svojo formo in dobro počutje na prvo mesto. Toda, katere so najboljše športne in druge aktivnosti za ohranjanje zdravja, tonusa in dinamičnosti telesa in duha?

3-Sports-That-Help-You-Stay-Fit

Utrujenost, motnje spanja, stres in hormonske spremembe, ki privedejo do vse večje teže in izgube mišične mase: to so le nekateri načini, kako lahko menopavza vpliva na vaše zdravje, raven energije in splošno formo. Zato je toliko bolj pomembno, da ko vstopite v to novo fazo svojega življenja, povečate fizično aktivnost in se posvetite bolj zdravi, energični in srečni prihodnosti. Predstavljamo vam tri športne aktivnosti, ki vam bodo pomagale ohraniti mišični tonus, energijo in samozavest na tej posebni točki svojega življenja.

Pilates: uživajte v času, ki ga namenite sebi, in negujte svoj »zen« duh

Ali radi uživate v tišini, v kateri obstajate le vi, meditirate in negujete svoje »zen« stanje, obenem pa želite oblikovati svoje telo? Če je tako, je pilates kot nalašč za vas. Ko ga pravilno izvajate, lahko s pomočjo tega nežnega raztezanja z gibi, ki so osredotočeni na trebušno steno, popravite gibčnost in vzdržujete mišični tonus, ki ga v menopavzi običajno primanjkuje. Ena od študij pravi, da lahko sprostitvene vaje, ki vključujejo pilates ali jogo, pomagajo zmanjšati občutke tesnobe, ki se lahko prav tako pojavijo zaradi vpliva hormonskih sprememb.

Kardiogolf: zabaven način za dvig srčnega utripa skupaj s partnerjem

Ne glede na to, ali ga igrate s prijateljico ali zakonskim partnerjem, je kardiogolf lahko zabaven in poživljajoč način za ohranjanje zdravja svojega srca in ožilja ter pot do vitkejše in bolj čvrste postave. Z uporabo golf zamahov in povečevanjem intenzitete boste izboljšali svojo aerobno kondicijo in okrepili mišice trebušne stene. Če se radi ukvarjate s športom v družbi, lahko svojo energijo in vitalnost ohranite s tem športom, ki nudi obilo zabave v dvoje!

Za odvisnike fitnesa: zadajte si izziv 30 dni počepov

Imate raje intenzivne vadbe, ki prinašajo izzive na vseh ravneh? Izziv 30 dni počepov je morda odličen način, da začnete novo telesno vadbo in ostanete motivirani ter polni energije. Glede na številne študije je povečanje moči in mišičnega tonusa ključnega pomena v obdobju menopavze, saj pomaga pri preprečevanju izgube kostne mase. Velike mišične skupine, na katere delujejo počepi, so pomembne za trening moči, obenem pa počepi dvigujejo srčni utrip, s čimer se izboljša kondicija srca in ožilja. Pripravljeni na začetek? Na spletu obstaja veliko brezplačnih izzivov, ki vsebujejo navodila za vadbo.

Najbolj brano

go to top