NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite večTU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • moja koža

10 izjemnih načinov, da se upočasnite in si vzamete čas zase

Življenje je naporno, zato je zelo pomembno, da se včasih upočasnite in daste prednost dobremu počutju. Odmor zmanjša fizične in čustvene učinke stresa. Počutili se boste bolj zdrave in konec koncev tudi bolj učinkovite.

Upočasnitev je ocenjevanje samega sebe, ponovno odkrivanje tistega, kar imate radi v življenju.

Tukaj je 10 načinov, ki vam bodo pomagali najti mir v sedanjosti in izboljšati prihodnost:


- Meditirajte: tudi le 20 minut zjutraj lahko izboljša moč koncentracije. Bolj ko meditirate, manj tesnobno se boste počutili. Oglejte si brezplačno spletno aplikacijo za začetnike Meditation Timer Pro.

- Sprehajajte se: občutite travo pod bosimi nogami v zelenem okolju, polnem kisika. Poskusite vsak konec tedna preživeti na prostem. Poleg dobrodejnih učinkov za srce in ožilje sprehod krepi in izboljšuje razpoloženje, ravnovesje in koordinacijo. 

- Kuhajte počasi: izbirajte recepte, ki vključujejo sveže, hranljive ribe in zelenjavo. Izogibajte se kuhanju pri visokih temperaturah, da ohranite optimalno kakovost hrane. V obroke vključite artičoke ali temno jagodičevje, ki ima odlične antioksidativne lastnosti, obed pa zaključite z zelenim čajem. 

- Rezervirajte termin za masažo: za odpravljanje stresa in globoko sprostitev izberite kitajsko tehniko Tui Na, ki stimulira akupresurne točke. Odlična je za mišično-skeletna stanja, še posebej če večino časa sedite za delovno mizo.

- Dihalne vaje: dovolj je le 5 minut nadzorovanega dihanja na dan, da se znebite stresa. Začnite dan z metodo pranajama (za nadzor dihanja), kot to počnejo jogiji:Saagara in Baba Ramdev ponujata brezplačne aplikacije, prav tako brezplačne pa so klinično razvite aplikacije s tehnikami, dostopne na Breathing Zone, ki jih lahko uporabljate kadar koli in kjer koli.

- Vzemite si prost dan v službi: opravite stvari, ki jih neprestano odlašate. Vzemite si čas za sprostitev, prijatelje in družino.

- Lepotna maska za obraz: vsebuje antioksidante in minerale ter vam daje občutek, kot da bi dolgo ležali v kadi. Pomirjujoča glasba in dišeče sveče vas dodatno sproščajo ter povečajo blagodejne učinke izdelkov za nego kože. 

- Izklopite: mobilni telefon in prenosni računalnik. Družabna omrežja so super stvar, vendar ne dovolite, da bi vladala vašemu življenju. Zakaj ne bi popolnoma izklopili svojega telefona po 9. uri zvečer in si vzeli čas zase in za svoje najdražje.

- Pišite dnevnik: dnevni prikaz, ki vam pomaga uravnovesiti različne perspektive, premišljeno reševati težave in spoštovati dobre trenutke. Zakaj ne bi počeli kot pisateljica Perla Servan-Schreiber: zapišite si tri dnevne radosti. 

- Izurite se v ročnih spretnostih: šivanje, pečenje, izdelava nakita, slikarstvo. Kreativno izražanje vpliva na pozitivne misli. Naredite kot znani Youtuber Casey Neistat, ko je v ustvarjalni blokadi: pojdite ven in fotografirajte.

Naši kultni izdelki

Najbolj brano

Slog

5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

Preberite članek

Slog

Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

Preberite članek

go to top