getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = SI Test : 'SI/'

OK

OKCancel

Thank you

Zapri

HORMONSKA JOGA: Usmerjanje energije v ščitnico

HORMONSKA JOGA: Usmerjanje energije v ščitnico

V sodelovanju s certificirano vaditeljico hormonske joge Renato Reiner vam Vichy predstavlja vaje, ki bodo zagotovo postale nov zaveznik vašega zdravja.

V nekem trenutku svojega življenja ste se najverjetneje že srečali s težavami z delovanjem ščitnice. Ko govorimo o tej žlezi, je pomembno opozoriti, da ne smete prezreti niti enega simptoma nepravilnega delovanja.

To pa zato, ker je ščitnica odgovorna za uravnoteženo delovanje celotnega organizma. Ti vadbi vam bosta pomagali ohraniti nemoteno delovanje žleze ščitnice.

POMEMBNA OPOMBA: Bastrike ne izvajamo v primeru kakršnih koli težav s srcem, po operaciji srca, če imamo visok krvni tlak, med nosečnostjo, med menstruacijo ali tri mesece po kakršni koli operaciji.

1. VAJA:


VILOMASANA – MOST

Ležimo sproščeno na hrbtu, stopala so razmaknjena v širini kolkov, kolena in gležnji so v isti liniji, dlani pa obrnjene navzdol. Počasi dvignemo hrbtenico, vretence za vretencem, od medenice do ramen, izvedemo valovito gibanje, da dosežemo učinek, ki ga ima to gibanje na hrbtenico, ledvice in nadledvične žleze. Dviganje in spuščanje ponovimo 7-krat.  

Po zadnjem dviganju medenica ostane dvignjena, iztegnemo roke s prepletenimi prsti pod hrbtom ali se naslonimo nanje v področju pasu. V tem položaju 7-krat izvedemo bastriko in nato usmerimo energijo v ščitnico.  

Nato se z valovitim gibanjem hrbtenice počasi spustimo na blazino od ramen proti medenici, vretence za vretencem, in ponovno usmerimo energijo v ščitnico, tokrat brez bastrike. Sprostimo se za eno do dve minuti, tako da se naslonimo na stopala in si položimo eno koleno na drugo.

2. VAJA:


MATSYASANA – RIBA

Začetni položaj: ležimo na hrbtu  
Ta vaja je sestavljena iz 4 položajev. V vsakem položaju se izvaja dihanje ujjayi. Nato se energija usmeri v ščitnico.  

1. položaj

Prsti nog so po možnosti razširjeni in gledajo navzgor. Roke so ob telesu, dlani naslonjene na stegna. Glava je obrnjena na levo stran, tako da je brada čim bliže levi rami. 3-krat izvedemo dihanje ujjayi in nato usmerimo energijo v ščitnico.  

2. položaj

Glavo obrnemo na desno stran, proti desni rami in ponovimo vajo.  

3. položaj

Roke postavimo pod medenico z dlanmi obrnjenimi navzdol. Naslonimo se na podlakti in dvignemo prsni koš, pri čemer so stopala in prsti nog iztegnjeni naprej. Prsni koš se rahlo razširi, dihamo ujjayi 3-krat. Pri izdihu poskusimo občutiti udobno raztegovanje področja ščitnice. Po dihanju ujjayi vdihnemo in z dolgim ​​izdihom pošljemo energijo v ščitnico. Nežno, vretence za vretencem, zapustimo položaj.  

4. položaj

Ležimo na hrbtu, prsti na nogah so razmaknjeni in gledajo navzgor. Roke so sproščene ob telesu, dlani so na stegnih. Nežno dvignemo brado od tal, jo potegnemo k prsim in 3-krat izvedemo dihanje ujjayi. Nato prekrižamo roke, jih položimo za vrat, sprostimo vrat in usmerimo energijo v ščitnico. Nato glavo počasi spustimo na podlogo in se sprostimo.

Kontraindikacije: Ta vaja močno deluje na ščitnico in ni priporočljiva v primeru hipertiroze.

HORMONSKA JOGA: Usmerjanje energije v ščitnico 1
HORMONSKA JOGA: Usmerjanje energije v ščitnico 2
HORMONSKA JOGA: Usmerjanje energije v ščitnico 3

Označeno

Naši kultni izdelki

  • NEOVADIOL NADOMESTNI KOMPLEKS*  Napredna obnovitvena nega za zrelo kožo in kožo v menopavzi Normalna in mešana občutljiva koža *Nadomestni kozmetični kompleks.
  • NEOVADIOL NADOMESTNI KOMPLEKS* Napredna obnovitvena nočna nega   * Nadomestni kozmetični kompleks.
  • 1-vichy-dercos-aminexil-clinical-5-zenske-tretma-proti-izpadanju-las-ampule-za-lase-ampule-proti-izpadanju-las
  • 1-vichy-dercos-energijski-sampon-proti-izpadanju-las-mocno-izpadanje-las-plesavost-sampon-protiv-plesavosti-sampon-za-plesavost-izpadanje-las-redki-lasje
  • Novo

    1-vichy-dercos-densi-solutions-sampon-za-tanke-in-slabe-lase-sampon-za-rast-las-sampon-za-zgostitev-las-za-goste-lase-tanki-lasje-redki-lasje

    DERCOS

    Densi-Solutions – Šampon za tanke in oslabljene lase

    Šamponi

    Šampon za tanke in oslabljene lase. Poživi lasišče in okrepi lase

  • Najbolj brano

    6 NAJPOGOSTEJŠIH NAPAK PRI UPORABI TEKOČE PODLAGE IN KAKO JIH ENOSTAVNO ODPRAVITI PO NASVETU SABRINE VIDOVIČ

    STROKOVNI NASVETI

    6 NAJPOGOSTEJŠIH NAPAK PRI UPORABI TEKOČE PODLAGE IN KAKO JIH ENOSTAVNO ODPRAVITI PO NASVETU SABRINE VIDOVIČ

    Imate težave pri iskanju pravega odtenka tekoče podlage? Jo še vedno nanašate s prsti ali uporabljate čopič? Kako pomemben je zaščitni faktor v ličilih? Pozabite na vse mite, ki ste jih slišali o tekoči podlagi. Sabrina Vidovič je za vas pripravila seznam 6 najpogostejših napak o tekoči podlagi in nasvete, da boste zasijale v vsej svoji lepoti.

    Preberite članek

    Top sedem nasvetov Nike Veger za učinkovito pudranje … in kaj vse gre lahko narobe

    Nega obraza

    Top sedem nasvetov Nike Veger za učinkovito pudranje … in kaj vse gre lahko narobe

    Dobrodošla, lepa koža! Imate tudi vi občutek, da že vse življenje puder uporabljate napačno? Ne glede na to, ali je vaša koža nečista, mešana, mastna, suha ali pa normalna, izbira in nanos ustreznega pudra ni lahka naloga. Sledite našim korakom in napotkom za dobro izbiro in nanos izdelka, s katerim boste ustvarili naravno lep videz kože. Preberite nasvete priznane vizažistke Nike Veger.

    Preberite članek

    go to top