NOVOKljučne informacije o piškotkih na naših spletnih straneh. Preberite več TU ZDAJ.

Če ne storite nič, se šteje, kot da ste piškotke sprejeli.

Zapri

Vichy se zavezuje, da bo spoštoval zaupnost osebnih podatkov, ki jih uporabnik posreduje prek tega obrazca. Osebni podatki, pridobljeni prek tega obrazca, se bodo uporabili izključno s strani podjetja Vichy za urejanje vašega računa, in za obdelavo podatkov o mnenju potrošnikov.

Pravico imate do dostopa, popravljanja in brisanja vseh podatkov, ki se nanašajo na vas. To pravico lahko izkoristite v vsakem trenutku s pošiljanjem e-pošte na naslednji naslov info@vichy.si

Pravico imate v vsakem trenutku izvedeti vse o naši politiki varstva osebnih podatkov kakor tudi o drugih pravnih določbah.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Fermentirana živila: verjemite nam, vaša koža vam bo hvaležna

Seveda ime ne zveni posebej privlačno, vendar verjemite nam, da morate biti vsekakor pozorni na fermentirana živila, če si želite izboljšati splošno zdravje.

Razložili vam bomo, zakaj ves ta hrup okoli zdrave hrane v zadnjem času in vam svetovali, katera so najboljša fermentirana živila, ki bi jih morali vključiti v svojo prehrano.

Kaj so fermentirana živila?

Najprej je treba pojasniti, da ni tako slabo, kot se sliši. Čeprav so postala znana kot najnovejši trend v prehrani, o katerem govorijo številni strokovnjaki za življenjski slog, nas fermentirana živila dejansko obkrožajo že tisoče let, vključno z metodami mariniranja in dušenja, ki se uporabljajo v kuhinjah po vsem svetu za spodbujanje razvoja osnovnih hranil in dobrih bakterij. Danes lahko fermentirana živila najdemo povsod, od korejske do južnoameriške in bolgarske kuhinje v obliki kislega zelja, lassija ali kimčija, če naštejemo le nekatere od najbolj priljubljenih jedi, ki se pridobivajo s temi metodami. Okusi se lahko razlikujejo od trpkega, grenkega in kislega, ampak kaj je tisto, kar je skupno fermentiranim živilom? Številne potencialne koristi za zdravje, od izgube telesne teže do boljše kože.

Kako se živila fermentirajo in katere so njihove prednosti?

Morda vam izraz »fermentirano« ni najbolj znan v smislu zdravega življenja, ampak kaj pa probiotiki? Proces fermentacije vodi do pospešene rasti osnovnih probiotičnih hranil, pri čemer so jogurti verjetno najbolj znan primer. Rezultat - povečana raven dobrih bakterij v vašem prebavnem traktu lahko samo izboljša sam prebavni proces, pa tudi okrepi imunski sistem. In vse to brez prehranskih dopolnil!

Katera fermentirana živila bi bilo treba vključiti v našo prehrano?

Kaj je torej skupna značilnost teh raznolikih fermentiranih živil? Odgovor: uvajanje »starter kulture«, ki počasi spodbuja rast teh dobrih bakterij, ki naravne ogljikove hidrate in sladkorje pretvorijo v ključne vitamine in minerale. Hranila, ki nastanejo iz tega, so »okrepljena«, kar pomeni, da že prisotni naravni vitamini in minerali postanejo še bolj učinkoviti. Kimči, na primer, vsebuje visoko koncentracijo vitamina C iz zelja in kožo naredi polnejšo zaradi povečane proizvodnje kolagena. Tempeh (narejen iz fermentirane soje) je odličen vir beljakovin, ki so prav tako odgovorne za spodbujanje proizvodnje kolagena. Nadomestitev vašega običajnega mesnega ali ribjega obroka s tempehom ali misom je odličen način vključevanja teh izdelkov v vašo prehrano. Kaj pa sladica? Vzhodnoevropski kefir (gost, kisel napitek, ki je podoben jogurtu) je odličen vir vitamina D, ki spodbuja rast zdravih las, kože in nohtov. Ste že prepričani? Mi smo, kar pojdimo v kuhinjo!

Naši kultni izdelki

Najbolj brano

Slog

5 zapovedi o zdravi prehrani, ki jih je treba upoštevati po 50. letu

Po 50. letu je pravilna prehrana pomembnejša kot kdajkoli prej, še posebej zato, ker vaše telo doživlja velike hormonske spremembe, ki lahko vplivajo na splošno počutje. Preberite, katerim 5 zapovedim o zdravi prehrani je treba slediti v tem novem življenjskem obdobju, ne glede na to, ali jeste doma, zunaj ali le praznujete praznik.

Preberite članek

Slog

Nakupovalni seznam v menopavzi: uravnotežena prehrana z vsega sveta

V menopavzi lahko nekatere jedi pomagajo pri pomirjanju simptomov, kot so vročinski valovi, medtem ko lahko druge te simptome le še poslabšajo. Vendar obstajajo tudi jedi, ki obnavljajo kožo in jo ščitijo pred staranjem. Ta nakupovalni seznam za obdobje menopavze vključuje okusne in zdrave jedi z vsega sveta, ki vam bodo pomagale do odličnega videza in počutja.

Preberite članek

go to top