getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = SI Test : 'SI/'

OK

OKCancel

Thank you

Zapri

KAKO HORMONSKA JOGA BLAŽI SIMPTOME MENOPAVZE?

KAKO HORMONSKA JOGA BLAŽI SIMPTOME MENOPAVZE?

Ali veste, kaj je hormonska joga in kakšne so njene koristi? Vse ženske, ki se vsak dan soočajo s simptomi predmenopavze in menopavze, bodo v tem članku zagotovo našle zelo koristne informacije. Ker za vse obstaja zdrava alternativa, se je Renata Reiner, certificirana inštruktorica hormonske joge, odločila, da bo z nami delila nekaj odličnih nasvetov.

Kaj je hormonska joga?

Sistem vaj, znan kot hormonska joga terapija, je že v devetdesetih letih prejšnjega stoletja razvila brazilska psihologinja in znana joga terapevtka Dinah Rodrigues. Gre za edinstven sistem vadbe in terapevtsko metodo, ki deluje kot naravna terapija in obenem močna detoksikacija, s pomočjo katere lahko dosežemo in ponovno vzpostavimo hormonsko ravnovesje v telesu. Hormonska joga je zelo dinamična, energetsko učinkovita metoda, s pomočjo katere se energijsko telo očisti in uskladi, nato pa se aktivirana energija s pomočjo tehnik za koncentracijo in vizualizacijo usmeri v endokrine žleze: jajčnike, nadledvične žleze, ščitnico in hipofizo.

Pri tem se uporabljajo klasični položaji iz hatha joge, ki poudarjeno aktivirajo endokrine žleze, napredni tehniki dihanja bastrika in ognjena pranajama, ki intenzivno masirata vse notranje organe in jajčnike, ter tradicionalne tibetanske tehnike usmerjanja energije. Bistvo je v intenzivnem dihanju bastrika, s katerim aktiviramo lastno energijo in hkrati usklajujemo energijska središča na subtilni ravni z endokrinim sistemom na fizični ravni. Na ta način začne telo samo stimulirati proizvodnjo hormonov. Bastrika velja za kraljico pranajamskih tehnik. Je zelo intenzivna metoda dihanja, s pomočjo katere organizem očistimo toksinov, hkrati pa aktiviramo lastno energijo in sprožimo celoten endokrini sistem. Poleg tega bastrika deluje na splošno zdravje ter pomlajuje organizem s pospeševanjem izmenjave kisika in ogljikovega dioksida, s čimer se pospeši presnova in spodbudi cirkulacija. Hitro in ritmično gibanje prepone tudi stimulira organe trebušne votline. Bastrika prav tako aktivira možgane, izboljšuje koncentracijo in vodi do duševne bistrine.

Danes je zelo pomembno, da so ženske obveščene in da vedo, kaj lahko storijo za svoje zdravje.

Renata Reiner, certificirana inštruktorica hormonske joge

Za koga je priporočljiva hormonska joga?

Hormonska joga se preventivno priporoča ženskam po 35. letu starosti, ko proizvodnja hormonov začne že postopoma upadati, ženskam v predmenopavzi in menopavzi, ženskam v prezgodnji menopavzi, ki je posledica stresa ali fizične preobremenjenosti, ženskam, ki niso izkusile materinstva, ženskam, ki ne želijo jemati hormonske nadomestne terapije ali jo želijo prekiniti, ženskam z bolečo menstruacijo, močnim PMS-jem, policističnimi jajčniki, težavami s ščitnico ...

Seznam simptomov hormonskega neravnovesja je precej obsežen: težave s koncentracijo, nemir, razdražljivost, hitre spremembe razpoloženja, tesnoba, nespečnost, nočno znojenje, vročinski oblivi, zmanjšan libido, suhost kože, suhost nožnice, izpadanje las, bolečine v sklepih, osteoporoza ... V vseh teh primerih je priporočljiva hormonska joga terapija. Po dveh do štirih mesecih redne vadbe se simptomi znatno zmanjšajo in se pogosto povsem umaknejo. Obenem se poveča vitalnost in spodbudi dobro razpoloženje. Namreč z rednim in pravilnim izvajanjem določenih položajev joge in z ustreznimi dihalnimi tehnikami dosežemo ustrezen položaj in pravilno delovanje notranjih organov, kar je predpogoj telesnega zdravja. Hkrati duh postane pomirjen, veder in poln navdušenja.

Kdaj se hormonska joga ne sme izvajati?

Izjemno pomembno je, da hormonske joge ne izvajamo, kadar obstajajo naslednje kontraindikacije: nosečnost, menstruacija, rak, ki je odvisen od hormonov, depresija, ki jo povzročajo zdravila, večji miomi, endometrioza, akutne srčne bolezni, po operaciji srca, visok krvni tlak, vnetja in bolečine v trebušni votlini, ali tri mesece po kakršni koli operaciji. Ker hormonska joga deluje kot homeopatija ali pa lahko na začetku poveča simptome oziroma povzroči pojav nekaterih simptomov, ki jih prej nismo imeli, so pomembni prisotnost in nadzor strokovnjaka ter resen pristop k vadbi.

Po čem se hormonska joga razlikuje od klasične joge?

»Yoga Terapia Hormonal para Menopauza« je naslov izvirnega besedila, ki je bilo objavljeno leta 1994 v San Paolu v Braziliji. Po večletnih raziskavah delovanja hormonske joge terapije se je s podporo svojega osebnega ginekologa, ki je bil začuden nad njenim hormonskim stanjem v sedmem desetletju, Dinah odločila, da svojo terapijo predstavi svetu in z njo doseže izjemen uspeh. Tudi danes, kljub svojim 92 letom, še vedno vodi delavnice z enakim uspehom.

Zato se hormonska joga obravnava kot terapija, ne pa kot slog joge, in se najpogosteje uporablja v primeru hormonskega neravnovesja. Če je oseba zdrava, lahko preventivno izvaja hormonsko jogo enkrat na teden. Povsem drugačna pa je situacija pri osebah s hormonskim neravnovesjem in v tem primeru se terapija določi v dogovoru z inštruktorjem. Hormonska joga terapija vključuje tudi antistresni program in vaje za meditacijo, želene rezultate pa lahko pričakujemo v relativno kratkem času med dvema in štirimi meseci.

Kakšne so koristi hormonske joge in kako ta vpliva na ženske v predmenopavzi in menopavzi?

Hormonska joga vključuje delo na fizičnem in energijskem telesu. Po razumevanju joge sta fizično in energijsko telo tesno povezana in tvorita eno celoto. V vzhodnih medicinskih sistemih se namreč šteje, da za fizičnim videzom človeka deluje subtilna energijska matrika s svojimi tokovi in ​​središči. Ta subtilna energijska matrika je predpogoj za usklajeno delovanje telesnih sistemov in fizioloških procesov, ki jih pozna zahodna medicina. V tem smislu joga uporablja koncept sedmih čaker kot sedmih glavnih središč človekove subtilne energije in psihične strukture.

Čakre so energetska središča in glavni transformatorji subtilne energije – prane. Skozi čakre se vzpostavlja vez med energijskim in fizičnim telesom. Energijsko telo sestavlja fina mreža subtilnih energijskih kanalov – nadijev in energijskih središč – čaker, skozi katere se pretaka prana, naša življenjska energija. Glavna funkcija čaker je prejemanje, shranjevanje in distribucija prane v različna področja našega telesa. Čakre to energijo pretvorijo v obliko, ki jo telo lahko uporabi na celični ravni, kar se zgodi s pomočjo hormonov in nevrotransmiterjev. To energijo sproščamo z izvajanjem nekaterih dihalnih tehnik in z uporabo določenih položajev telesa. In prav v tem se skriva moč hormonske joge.

Dihanje bastrika sprošča velike količine življenjske energije in aktivira funkcije celotnega organizma. In ko v organizem dovedemo dovolj energije, omogočimo svojemu telesu popolno kakovost življenja z občutkom izpolnjenosti, sreče in vitalnosti. Na delavnicah hormonske joge se naučimo usmeriti to energijo v endokrine žleze, poleg tega pa se naučimo tudi drugih dihalnih tehnik, s katerimi stimuliramo in povečujemo življenjsko energijo. Redno in pravilno izvajanje teh dihalnih tehnik zagotavlja optimalno delovanje endokrinega in živčnega sistema. Ukvarjanje s hormonsko jogo je odličen način, da ženske spremenijo svoj odnos do zdravja, prevzamejo odgovornost za svoje zdravje in se začnejo zavedati, da lahko s svojimi odločitvami in načinom življenja, svojimi dejanji, mislimi in čustvi vplivajo na vsako celico in vsak hormon v svojem telesu.

Kako lahko hormonska joga še pomaga ženskam v menopavzi?

Danes je zelo pomembno, da so ženske obveščene in da vedo, kaj lahko storijo za svoje zdravje. Ženska brez znanja ne more biti hormonsko uravnotežena. Na delavnicah hormonske joge se boste naučili, kako delujejo vaši hormoni in kako lahko s svojimi vsakodnevnimi odločitvami na preprost način ponovno vzpostavite hormonsko ravnovesje, ali z drugimi besedami, kako se znova dobro počutiti v svojem telesu, kako se napolniti z energijo in se počutiti srečne in zadovoljne, ne glede na starost.  

Renata Reiner, certificirana inštruktorica hormonske joge

Označeno

Naši kultni izdelki

  • NEOVADIOL NADOMESTNI KOMPLEKS*  Napredna obnovitvena nega za zrelo kožo in kožo v menopavzi Normalna in mešana občutljiva koža *Nadomestni kozmetični kompleks.
  • NEOVADIOL NADOMESTNI KOMPLEKS* Napredna obnovitvena nočna nega   * Nadomestni kozmetični kompleks.
  • 1-vichy-dercos-aminexil-clinical-5-zenske-tretma-proti-izpadanju-las-ampule-za-lase-ampule-proti-izpadanju-las
  • 1-vichy-dercos-energijski-sampon-proti-izpadanju-las-mocno-izpadanje-las-plesavost-sampon-protiv-plesavosti-sampon-za-plesavost-izpadanje-las-redki-lasje
  • Novo

    1-vichy-dercos-densi-solutions-sampon-za-tanke-in-slabe-lase-sampon-za-rast-las-sampon-za-zgostitev-las-za-goste-lase-tanki-lasje-redki-lasje

    DERCOS

    Densi-Solutions – Šampon za tanke in oslabljene lase

    Šamponi

    Šampon za tanke in oslabljene lase. Poživi lasišče in okrepi lase

  • Najbolj brano

    6 NAJPOGOSTEJŠIH NAPAK PRI UPORABI TEKOČE PODLAGE IN KAKO JIH ENOSTAVNO ODPRAVITI PO NASVETU SABRINE VIDOVIČ

    STROKOVNI NASVETI

    6 NAJPOGOSTEJŠIH NAPAK PRI UPORABI TEKOČE PODLAGE IN KAKO JIH ENOSTAVNO ODPRAVITI PO NASVETU SABRINE VIDOVIČ

    Imate težave pri iskanju pravega odtenka tekoče podlage? Jo še vedno nanašate s prsti ali uporabljate čopič? Kako pomemben je zaščitni faktor v ličilih? Pozabite na vse mite, ki ste jih slišali o tekoči podlagi. Sabrina Vidovič je za vas pripravila seznam 6 najpogostejših napak o tekoči podlagi in nasvete, da boste zasijale v vsej svoji lepoti.

    Preberite članek

    Top sedem nasvetov Nike Veger za učinkovito pudranje … in kaj vse gre lahko narobe

    Nega obraza

    Top sedem nasvetov Nike Veger za učinkovito pudranje … in kaj vse gre lahko narobe

    Dobrodošla, lepa koža! Imate tudi vi občutek, da že vse življenje puder uporabljate napačno? Ne glede na to, ali je vaša koža nečista, mešana, mastna, suha ali pa normalna, izbira in nanos ustreznega pudra ni lahka naloga. Sledite našim korakom in napotkom za dobro izbiro in nanos izdelka, s katerim boste ustvarili naravno lep videz kože. Preberite nasvete priznane vizažistke Nike Veger.

    Preberite članek

    go to top